lördag 30 april 2011

FÖRSTA INLÄGGET!!

HEEJ! första inlägget idag! hejs vi är fyra stycken på vår blogg och vi heter Amanda, Olivia, Samuel och Emelie och vi har skötar hästar från Piteå ridklubb och Amanda,s skötar häst heter Simon och Olivia,s skötar häst heter Pelle plutt och Samuel,s skötar häst heter Munsboro alfie och Emelie,s skötar  häst heter Zack.

Vi kommer skriva om dom och så vad vi har gjort med dom.//Amanda Olivia Samuel Emelie!

1 kommentar: