var på stallet igår träffade så klart Alfie ,han var ju såklart lika snäll som vanligt. Men jag tog in han från ridhuset och sadla o tränsa av han. Jag och Olivia gick runt fälttävlan banan o kolla lite ,sen for jag hem och såg på humorgalan så nu är vår familj världs förälder sen blev det sängen var ganska trött,.,.,. Men men orkar inte blogga nå mycket. //Samuel
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar