Hej har praoat på stallet i två dagar.Första dagen var jag med Emelie och samuel och andra dagen var jag med Lovisa och Louise.Första dagen så fick vi göra hö påsar och mocka och mocka hagarna och ta in hästarna och mycket mera. Andra dagen så var hovslagaren där och han skulle ficksa hästarnas hovar men det fick inga nya skor men första dagen fick trollet (Trollpil) nya skor men jag tror det är för de kör ju han väldigt myket på sommaren till exempel på vägarna och i skogen där är det ganska bra att ha skor men har varit två perfekta praodagar :) <333 Hejsan svejsan //Olivia
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar